Přibírací jídelníček 1

26. března 2009 v 6:01 | Jiťule
JÍDELNÍČKY JSOU POUZE ORIENTAČNÍ, KAŽDÝ JSME JINÝ, KAŽDÉ TĚLO MÁ JINÉ POTŘEBY. PRO VÍCE INFORMACÍ SE OBRAŤTE NA FÓRUM HUBNEME ZDRAVÝM PAPÁNÍM NA LIDE.CZ!!!

SN - 2-3ks celozrnného pečiva s margarínem/máslem, na každý 3plátky eidamu/kuřecí/krůtí šunky, kakao
SV - smetanový jogurt, pomeranč, corny big
OB - slepičí vývar, rizoto, salát s dresinkem
SV - pudink s piškoty
VE - těstoviny s cukem, ořechy a strouhaným tvarohem (polité máslem), banán
VE2 - krajíc chleba s máslem a ředkvičkami, bílá káva
pití - džusy ředěné 1:1, slazené minerálky, voda
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Fairyofthedarkness Fairyofthedarkness | 26. března 2009 v 23:48 | Reagovat

Tybláho... jenom jsem si to přečetla a jsem najezená :D :D

2 Aja Aja | 30. června 2009 v 17:11 | Reagovat

to bych asi nedala... je toho strašně moc a v tomdle vedru... fuj! A to chci přibrat...

3 blanka blanka | 28. října 2010 v 15:03 | Reagovat

Na odpolední svačinu by se hodili třeba piškoty, ovoce, jinak pěkný přibírací jídelníček:)

4 Sany Sany | 22. listopadu 2010 v 19:30 | Reagovat

No osobně jim takhle a kolikrát ještě víc, svačin mám víc a když jsem doma např o víkendu celý den tak jim v podstatě nepřetržitě a ani kilo navíc..tak babo raď :(

5 ZdenekF ZdenekF | E-mail | 17. ledna 2017 v 21:21 | Reagovat

Chtěli byste zvýšit návštěvnost na papame.blog.cz několikrát? Hledat v google: Masitsu's tricks

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama